تیم فوتبال گهر دورود
تیم فوتبال گهر دورود
آخرین اخبار و اهم مسائل ریز و درشت فوتبال گهر دورود

عليرضا پورمند در نشست خبري پيش از بازي با استقلال اظهار داشت: استقلال يکي از تيم‌هاي بزرگ و پرطرفدار ايران است که مهره‌ها و کادر فني خوبي دارد. با اينکه ما ميزبان هستيم اما شرايط ميزباني نداريم و در واقع استقلال ميزبان است.

 

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما به بازيکنانمان اينطور القا کرده‌ايم که به ياران تيم مقابل نگاه نکنند و حواسشان به کار خودشان باشد و با پشتکار و با تمام وجود بازي کنند.

 

 

 

 

 

 

وي در مورد مصدوم و محروم تيمش گفت: رضا کاردوست و محمود شفيعي محروم هستند و هاملت ميخداريان مصدوم است.

 

 

 

 

 

 

وي در مورد حضور محمد مايلي‌کهن و جذب بازيکن جديد در گهر گفت: خوشحالم که مربي خوشنام تيم ايران که دو بار سرمربي تيم ملي بوده به گهر آمده است. او از نظر تجربي و فني مربي کاربلدي است و محسنات اخلاقي خوبي دارد. باشگاه گهر انتخاب خوبي انجام داده با اين حال گهر از نظر کميت بازيکن مشکل دارد و بزرگترين مشکل ما اين است که به تعداد کافي بازيکن نداريم.

 

 

 

 

 

 

پورمند در مورد اينکه گهر فقط 8 گل زده است و آيا مي‌تواند به استقلال گل بزند، گفت: در اينکه دفاع استقلال خيلي خوب است شکي نيست. گل زدن به تيمي که مهدي رحمتي درون دروازه‌اش است سخت است. با اين حال رقابت ورزشي است و براي رسيدن به موفقيت اميد داريم.

 

 

 

 

 

 

پورمند در مورد اخراج بازيکني مثل عليرضا محمد از تيم با توجه به کمبود بازيکن در گهر گفت: من با بازيکني قطع همکاري نکردم و هيچوقت ورزشکاري که به ورزش آمده است را اخراجش نمي‌کنم. به عنوان برادر بزرگتر تا لحظه‌اي که هستم آنها را راهنمايي مي‌کنم و پيشنهاد بدي هم در مورد هيچ بازيکني به باشگاه نداده و نمي‌خواهم بدهم. عليرضا محمد با تصميم آيت‌الله زاده مديرعامل باشگاه کنار گذاشته شده است زيرا او در بازي قبلي همراه تيم نيامد. 

 

 

 

 

 

 

پورمند در مورد اينکه چرا از مجتبي زارع و محمد پروين کمتر استفاده مي‌کند، گفت: با وجود اينکه کمبود بازيکن داريم اصولم را زير پا نمي‌گذارم و بازيکني که مصدوم است يا کمتر با ما تمرين مي‌کند را کمتر بازي مي‌دهم زيرا نمي‌خواهم حق کسي را ضايع کنم. من 21 سال در فوتبال بوده‌ام و همه موارد آن را ديده‌ام. محمد پروين به دليل ازدواجش و همچنين مصدوميتي که قبل از آن داشت دو هفته با ما نبود و زارع هم کمتر به خاطر مصدوميت با ما تمرين کرده است.

 

 

 

 

 

 

وي در مورد اينکه مهدي تارتار در مصاحبه‌اي گفته پورمند بي‌وفايي کرده و در تيم گهر باقي مانده است، گفت: نمي‌خواهم به طور شفاف در رسانه‌ها صحبت کنم. از سال 86 در تراکتور‌سازي مربي بودم. در مورد تارتار نمي‌خواهم اصلا حرفي بزنم. اين روزها برخي در رسانه‌ها مدام عليه همدوره و همکار خود صحبت‌هاي خوبي مطرح نمي‌کنند و اين براي کسي که از بيرون به ورزش نگاه مي‌کند و اين مسائل را مي‌خواند خوب نيست و شايد نگذارد بچه‌اش به سمت ورزش بيايد. به همين خاطر من از حق خودم مي گذرم و چيزي در مورد تارتار نمي‌گويم.

 

 

 

 

 

 

پورمند در مورد اينکه با آمدن مايلي کهن، او در تيم خواهد ماند يا نه گفت: در ساختار‌سازي ضعيف هستيم. من با باشگاه قرارداد حرفه‌اي دارم. هر وقت باشگاه مرا نخواهد، از خدمتش مرخص مي‌شوم. با افراد قرارداد ندارم که بخواهم با تغيير آنها تغيير کنم. ضمن اينکه درگير تحصيل هستم و اگر باشگاه بخواهد از خدمت اين باشگاه مرخص مي‌شوم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:گهر دورود,لیگ برتر,هدایتی,استقلال,مایلی کهن,استیل آذین,ورزشگاه آزادی,قلعه نویی, توسط محسن